webleads-tracker

Access call

Twee elementen strelen het oor tijdens het praten: klank en welluidendheid. De klank schuilt in de kwaliteit van de woorden en de welluidendheid in de schikking van die woorden.

FR | NL
bedrijf Diensten Methodologie jobs Contact
Access call
   
Call center

Wij stellen u telefoonspecialisten ter beschikking die ervaring hebben met allerlei soorten commerciële oproepen!

Onze telemarketeers, die allemaal tewerkgesteld zijn in Zaventem, lezen geen script af, maar brengen het tot leven met hun accentloze stem en bewezen verkooptechnieken. Naast de onmiddellijke economische impact zal uw globale merkimago op lange termijn opgewaardeerd worden.

Outbound oproepen B2B - B2C:

 

 

Vastleggen van afspraken:
U zou graag hebben dat uw verkopers meer afspraken hebben? Gedaan met de inkomstenderving doordat uw verkopers op kantoor blijven! Een team met een grondige kennis van uw producten en diensten zal zich bezighouden met klantenwerving en geschikte leads en afspraken genereren.

 

 

 

 

Televerkoop:
U zou uw producten graag telefonisch verkopen? Wij doen dat maar al te graag voor u, aangezien wij hierin gespecialiseerd zijn!
Er moeten contractuele documenten opgehaald worden bij een klant? Wij sturen onze eigen verkoopmedewerker op pad om het slagingspercentage te optimaliseren!

 

Klantbehoud, win-back klanten, reactivering van klanten/prospects

  Updaten en uitbreiden van database/Op zoek gaan naar projecten
 

Marktonderzoeken

 

Adressenbestand - U hebt geen bestand om uw campagne te lanceren? Maakt u zich maar geen zorgen! Op basis van een gedetailleerde briefing, zodat wij een goed beeld hebben van uw bedrijfsactiviteiten en uw doelgroep, zorgen wij voor een selectie door specialisten. Bovendien garanderen wij u vertrouwelijkheid en exclusiviteit wat het geselecteerde adressenbestand voor uw campagne betreft.

 

Inbound oproepen B2B - B2C:

 

 

 

Gehele of gedeeltelijke verwerking van uw oproepen (overbelasting/moeilijke uren/categorieën van oproepen)

Infoline

Customer Service

Customer Care,…

 

Call Blending - Gelijktijdige verwerking van uw binnenkomende en uitgaande oproepen

Detachering van personeel – Bodyshopping:

 

Wij stellen u onze specialisten ter beschikking in uw kantoren om uw personeelsbestand tijdelijk of permanent aan te vullen.

Consultancy:

 

Een van onze experts voert een consultancyopdracht uit om uw interne call center op te richten, te structureren of te reorganiseren.



Access Call bvba

Oude Vijversstraat 55
1190 Brussel

Tel : 02/344.95.35

info@accesscall.be



Développé par WebKrea